KoKoNoT

Alla inlägg under oktober 2011

Av kokonot - 31 oktober 2011 12:02

I dag är det haloween jag ska klä ut mig till mumie vad ska ni klä ut er till?

Ser fram imot  haloween festen som KolliE och hennes syskon ska holla.


Med kusliga hälsnigar Knorren  

Av kokonot - 24 oktober 2011 21:11

Knorren här idag är det FN-dagen vi har pratat om massor med läskiga saker i skolan.

Och i dag fyller min nalle Isabella år hon fyller 4 år. 

Gratulerar Isabella. Men i allafal pratade ni om läskiga saker?

Vi patade om 1:a och 2:a världskriget och om inbördeskriget i Libyen.

Det var ruggit.  Hitler gorde ju självmord. För att ingen skulle få äran att döda honom.

Han dödade också sin hund Jag älskar hundar. Och hans fru dog ju också på något sett.


Men hejdå det här inlägett blev lite snurrigt om ni vill veta mer fråga oss.


Mvh Knorr/Knorren


Av kokonot - 19 oktober 2011 20:27

Det var väldigt länge sen vi bloggade.

Vilket beror på... läxor,stress och massor med andra saker.

Min fisk har fått ungar ( innan hon dog ) så om du har något bra förslag på vad den ska heta så kontakta oss / mig / Knorren.  

Av kokonot - 19 oktober 2011 20:07

Hon är död.

Jag fattar det inte.Ni som inte vet vem flirret är så hon är en fisk.

 Hon hann presis få ungar sen så skadades hennes """"". Och sen en dag efter dog hon.  



//Mvh en väldigt väldigt ledsen Knorren 

Av kokonot - 9 oktober 2011 12:24

 Ni skulle varit med på 25-manna det var skitkul.  Alltså en orienteringstävling! Jag körde sträka 4a med mina kompisar Matilda, Frida och Oskar      Hehe! Syns snart...


                                      MVH / Bää 

Presentation


Hej! Vi är 4 tjejer på ca 13 år som bloggar om vardagen, foto och lite funderingar och sånt som tillhör små tonåringars liv. Vi kallar oss KolliE, Bää, Knorrén och Janssons Frestelse här i bloggen, som kodnamn x'D

Klockan är...

Veckans blogg

         

Denna veckas blogg är..

 

 

Kommentar: 

 

Om du vill bli veckans bloggare så behöver du bara länka din blogg i en kommentar, så kollar vi. Annars utser vi ibland bloggar som vi kollat in på själva.

Omröstning

Är det här första gången du besöker vår blogg?
 Ja, blev slumpad
 Nej, har varit här några gånger förut
 Nej! Jag följer er!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Skriv gärna i gästboken!

Har Du Några Frågor Fråga På!

6 besvarade frågor

Lexikon

Detta lexikon ska ni läsa om ni inte förstår något ord. Om det är något ord som inte finns här kontakta oss :D

 

 Oxå: Också

Allt som det är iga bakom: Jag tror att ni kan lista ut det anars är det bara att kontakta oss ;D

Nåt: Något

Chilla: Ta det lungt och ha det gött.

MSH: Med Sjukliga Hälsningar!

Våra senaste mästerverk!

Vill Du Hitta Något Kolla Här

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards