KoKoNoT

Alla inlägg under februari 2012

Av kokonot - 29 februari 2012 23:12

Ja ni, nu bör jag sova. Så jag får väl säga god natt då! Det har varit en lång dag idag. Den längsta delen var i skolan, även fast jag tillbringat längst tid utanför skolan detta dygn. 


Vore roligt om ni kunde komma med lite mer kommentarer om bloggen för vi vet inte riktigt vad ni tycker. Hoppas ni röstar i den nya omröstningen  


Bye! MVH KolliE   

Av kokonot - 29 februari 2012 20:30

Tandfen

 
Av kokonot - 29 februari 2012 20:08

Eftersom idag är det den skottigadagen så har vi bloggat lite mer en vi har gort dom senaste dagen. Och anlednigen till att jag inte har bloggat på ett tag (idag) är att först så gick jag till skolan (och tappa en tand som jag ska berätta mer om senare), och sen gick jag hem och åt mellis (så gott jag kunde med tanke på min tand), och sen titta jag lite pyttepytte lite, och sen gick jag till kören och övade lite på en musikal som vi ska visa upp på söndag,  sen gick jag hem och tittade lite mer på TV, stägde av TV, hjälpte mamma att steka harmburgare, satte på TV (klockan var 19:00, slog på KANAL 3 och började titta på ett pogram som heter "he real housewives of atlanta". (ni ser en bild av the real housewives of atlanta nedanför.)

Och nu så kommer en bild som är lite väl för spänd, sofisikekerad (eller nåt) och militärisk för mig.


MvH Knorrén den glade.

 

Av kokonot - 29 februari 2012 20:01

Oj jag är verkligen försenad för jag menar KolliE tappade sin sista tand för jätte länge sedan. Nu har jag en jätte lös tand som bara hålls ihop av några mini trådar och det gör jätte ont, det värsta är att den tanden som jag tappade och den tanden som är lös sitter breved varandra, så jag kommer få en jätte tand   Hmm, jag kommer i alla fall få 10 kr från tandfen.


MvH den tandlöse Knorrén (hehe fattar ni tandlöse)   


Av kokonot - 29 februari 2012 15:42

Ja, hon vill att jag ska gå med henne och möta våra kompisar NUUU. Jag fattar inte varför hon ska stressa så   Idag har jag varit i skolan som vanligt och..ja, jag har inget speciellt gjort. Har mycket plugg just nu för vi har nationella prov. 


Knorrén går nu, så då måste jag väl också gå! MVH KolliE   

Av kokonot - 29 februari 2012 07:37

Japp enkel mattematik. Men idag är dagen då det är den extrade dagen. Okej det där var konstigt men i dag är det extra dagen. Det var oxå konstigt men det här då 29 februari = sant  Så idag ska vi blogga lite mer en vanligt. Och nu lite vad som har hänt idag jag gick upp kl 06.30 och jag var pigg och utvilad  Iblan förstår jag mig inte på morgonar.


MvH den sofisikaserade Knorrén som lever på Skottdagen. 

Av kokonot - 28 februari 2012 21:02

Imorgon är det den 29 february mycket spesiel dag för KoKoNoT. Mer infornation i morgon.


MvH Knorrén

Av kokonot - 27 februari 2012 15:43

Jo alltså liksom, jag jaaaaaa..ni vet.. har inte orkat logga in här seanste tiden. Men nu är jag tillbaka! Till er som undrar om jag klarat att lägga mig innan kl 21.00 så har jag inte klarat det    Faktum är att jag faktiskt aldrig gått och lagt mig innan kl 21.00..hehe  


Har haft ett gött sportlov med lite sport! Nu måste jag gå, hejdå!


MVH KolliE    

Presentation


Hej! Vi är 4 tjejer på ca 13 år som bloggar om vardagen, foto och lite funderingar och sånt som tillhör små tonåringars liv. Vi kallar oss KolliE, Bää, Knorrén och Janssons Frestelse här i bloggen, som kodnamn x'D

Klockan är...

Veckans blogg

         

Denna veckas blogg är..

 

 

Kommentar: 

 

Om du vill bli veckans bloggare så behöver du bara länka din blogg i en kommentar, så kollar vi. Annars utser vi ibland bloggar som vi kollat in på själva.

Omröstning

Är det här första gången du besöker vår blogg?
 Ja, blev slumpad
 Nej, har varit här några gånger förut
 Nej! Jag följer er!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Skriv gärna i gästboken!

Har Du Några Frågor Fråga På!

6 besvarade frågor

Lexikon

Detta lexikon ska ni läsa om ni inte förstår något ord. Om det är något ord som inte finns här kontakta oss :D

 

 Oxå: Också

Allt som det är iga bakom: Jag tror att ni kan lista ut det anars är det bara att kontakta oss ;D

Nåt: Något

Chilla: Ta det lungt och ha det gött.

MSH: Med Sjukliga Hälsningar!

Våra senaste mästerverk!

Vill Du Hitta Något Kolla Här

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards