KoKoNoT

Alla inlägg under januari 2012

Av kokonot - 31 januari 2012 20:58

Han fyller år idag och är sjuk. Det är jätte synd om dom som är sjuka på sin födelsedag jag var det i år eller iallafall halvsjuk och jag fick ingen hundvalp   Men ialla fall idag har jag invigt min nya panlampa på orienterings träningen den fungerade och satt jätte fint. 


Men en annan sak som är synd är att KPwebben ska lägga ner vilket jag tycker är jätte synd men jag hoppas att barnen övertalar det där företaget eller vad det är att KPwebben dör aldrig och att dom ska forsätta ha den i minst 74 år till.


MvH Knorrén   

Av kokonot - 31 januari 2012 16:20

Haha. Denna månad har väl inga katastrofer inträffat eller? Man säger ju att jorden ska gå under men det har den inte gjort..än. Vad tror ni om jordens undergång? 


Vet du om att sveriges bästa barnsajt 2010 ska lägga ner? KPwebben alltså, snälla vi som är medlemmar där älskar sidan så mycket och ni kunde gå med i facebooksgruppen "Alla vi som är emot att KPwebben stänger ner sin community" för då vore ni så snälla. Den sidan formar barns liv! Många har allt där! Så tack på förhand om du går med! 


Det var allt för mig för stunden, nu måste jager gåder ocher äter. 


BYER BYER SESER I MAJER! MVHER KolliEr!


Av kokonot - 30 januari 2012 17:00

De är så sjukt bra, lyssnar på Pippi Långstrump introt på youtube. Älskar alla sådana sånger, de är så fina. När jag lyssnar på de sångerna längtar jag efter sommaren, jag längtar efter att få sova över med mina kompisar och fnissa i tälten och efter att åka till Gotland med Knorrén. 


I eftermiddags kollade jag och Knorrén på Avatar. Den är så sjukt bra, jag och Knorrén dog lite när en kille sköt en "drake" då en annan drake tog den sjutande killen och slängde ner honom på marken i huvudet. Hahaha, komiska händelser alltså..  


Nu ska jag åka och spela gitarr, hoppas ni har det bra. Kommentarer uppskattas väldigt mycket. Glöm inte att rösta i omröstningen, BYE! 


MVH KolliE  

Av kokonot - 29 januari 2012 19:42

    Glöm aldrig kudden! Det var så att jag var på ett orienteringsläger den här helgen och jag råkade glömma min kudde hemma så jag fick såva på några kläder som jag hadde tagit med mig, och när jag vaknade hadde jag ovt i nacken och nu är jag jätte sur eftersom jag inte kan röra nacken utan att jag får jätte ont     


Men arnas så...  ... har jag böörjat titta på filmen *AVATAR*. Den har jag inte sätt på jätte länge så hihi det är jättespänande.

Nu kommer några bilder med beskrivnigar.

  He he här är huvedpersonerna eller vad man säger.

Och den här kände jag bara

för att ladda upp HeHe.

       

MvH Knorrén :D


Av kokonot - 29 januari 2012 13:26

Men jag ska tyvärr inte åka skidor. Jag och Knorrén ska åka pulka, det ska bli svinnajs. Senast jag fikade på ett ställe nära pulkabacken rapade jag jättehögt inne i cafeterian..hehe det gör jag inte om idag, om jag vågar gå dit.


Nu vill Ellerino att jag börjar fixa i ordning mig. Måste sluta!


MVH KolliE

Av kokonot - 28 januari 2012 19:14

Grattis Anna som har veckans blogg! http://sailormoon.bloggplatsen.se/ Är en riktigt Japansk blogg med en massa mangafakta och en massa roliga bilder! Detta är något ni inte får missa tycker jag    Det bästa är nog att man faktiskt inte behöver vara ett Japan freak för att läsa bloggen, för man blir väldigt road i alla fall!


Hoppas ni besöker denna fina blogg! MVH KolliE  

Av kokonot - 28 januari 2012 18:53

Godmorgon korv nu är det kväll!

Ja ni, idag har jag matat Eddie, fantastiskt va?   Vi söker som sagt fortfarande en veckans bloggare så kommentera gärna din bloggadress så kollar jag (vi) din blogg!


Har inget annat att tillägga än att det finns en ny omröstning! 


Hejdå korv!


Av kokonot - 27 januari 2012 14:14

Nu är det så att jag är på min mammas jobb och gör absolut ingenting. Förutom att jag äter nötter. Och det beror på att jag har slutat skolan idag och jag vill absolut inte göra något annat  Men annars idag har jag gjort ja jag har ju haft glosförhför.. jag har lekt herren på täppan det var mycket roligare än jag trodde och bonus, jag fick ingen blåtira   


MVH KNORRÉN   



Presentation


Hej! Vi är 4 tjejer på ca 13 år som bloggar om vardagen, foto och lite funderingar och sånt som tillhör små tonåringars liv. Vi kallar oss KolliE, Bää, Knorrén och Janssons Frestelse här i bloggen, som kodnamn x'D

Klockan är...

Veckans blogg

         

Denna veckas blogg är..

 

 

Kommentar: 

 

Om du vill bli veckans bloggare så behöver du bara länka din blogg i en kommentar, så kollar vi. Annars utser vi ibland bloggar som vi kollat in på själva.

Omröstning

Är det här första gången du besöker vår blogg?
 Ja, blev slumpad
 Nej, har varit här några gånger förut
 Nej! Jag följer er!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Skriv gärna i gästboken!

Har Du Några Frågor Fråga På!

6 besvarade frågor

Lexikon

Detta lexikon ska ni läsa om ni inte förstår något ord. Om det är något ord som inte finns här kontakta oss :D

 

 Oxå: Också

Allt som det är iga bakom: Jag tror att ni kan lista ut det anars är det bara att kontakta oss ;D

Nåt: Något

Chilla: Ta det lungt och ha det gött.

MSH: Med Sjukliga Hälsningar!

Våra senaste mästerverk!

Vill Du Hitta Något Kolla Här

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards