KoKoNoT

Alla inlägg under april 2012

Av kokonot - 28 april 2012 22:02

Hejsaledu! Hej gissa på vilken plats jag kom idag när jag sprag orientering inte 1 inte 2 utan tredje platsen! Kul va hihi jag vann en sådan där vatten leksak man suger upp vatten i och sen sprutar ut det i en lång stråle. Hehe ialla fall när vi skulle åka hem så råkade jag försröra den så nu hoppas jag på att kunna laga den med silver tejp.


Vet ni att igår när jag skulle baka bröd så fick jag fram ett resept där det stog vete bröd och så visade det sig Att det var ett rEsept på 48 bullar. Hmm tyckte väl att det var lite över drivet med socKer. 


Ha det bäst i protest MvH KnorréN


Av kokonot - 17 april 2012 09:55

Inte vinter! Har börjat bli irriterad på snönn för presis när man tror att det är vår så¨blir det snö! Det är ett riktigt april väder  Ialla fall idag är jag hemma eftersom jag känner mig hängig och jag har ont i magen,halsen och huvedet + att jag är jätte varm. Mmm men andlednigen till att jag inte har bloggat på ett tag är att jag har börjat spela ett spel på facebook som heter Galaxy life  Det spelet går ut på att man får en planet och lite tillhörande saker, och sen så ska man köpa nya saker och uppdragera och man får hela tiden nya uppdrag så man har aldrig tråkit. Förutom när man väntar på att saker ska hända. Som jag gör nu tillexempel jag väntar på att mina små invånare ska betala skatt (eller vad dom gör jag vet inte riktigt). Föresten en annan bra sak med det där spelet är att man har invånare som bor ismå hus och går omkrig över hela planeten och är jätte gulliga.


Bild på invårnarna:


MvH Knorrén 






Av kokonot - 12 april 2012 08:57

God morgon alla bloggare och blogginnor. Idag var jag tvungen att gå upp jätte tidigt så jag kunde åka till tavdläkaren å kolla om jag skulle ta bort min tandställnigs greg. Tydligen så fick jag inte ta bort den en så ja ska ta bort den den 24 april. Hmm nu är jag jätte trött eftersom jag vaknade kl 6.00 och jag kunde inte somna om när jag kom hem. Så nu är jag jätte pigg  



Hihi hittade lite "inte äkta vidior"  på youtube eller nåt men ialla fall ni borde kolla!

 http://www.youtube.com/watch?v=a_zCqKTS5o0&feature=related   

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=WT8LC-1rFmE&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=GjPTnW7bYUQ&feature=related


MvH Knorrén

Av kokonot - 5 april 2012 21:31

Hehe hej jag har ju inte bloggat på ett tag nu och det beror mest på att förra onsdagen så hadde jag idrott i skolan, så när jag cyklade hem så hängde jag min gympapåse på styret. Då guppade gympapåsten till på mitt däck, jag la inte märke till det för den brukade göra det. Den forsatte att guppa och till slut så åkte den inn i hjule, cykeln tvärstannade och jag som inte var berädd kastades framåt, över styret och ner på marken framför. Cykeln åkte in i ett staket och stannade, jag hadde skrapat upp lite an näsan min mellan-näsan-och-munnen-greg och jag fick en stor fäskläpp, men det värsta var att mina tänder hadde åkt in igen   Senare samma dag åkte jag in till tandläkaren dom rättade till tänderna och nu måste jag ta penselin så att jag inte ska få en infektion i tänderna.


Och anlednigen yill min bortavaro av denna blogg är att jag inte har särsilt lätt av mig at svälja pencelinet.


MvH Den nästan helt återstälda Knorrén  

Presentation


Hej! Vi är 4 tjejer på ca 13 år som bloggar om vardagen, foto och lite funderingar och sånt som tillhör små tonåringars liv. Vi kallar oss KolliE, Bää, Knorrén och Janssons Frestelse här i bloggen, som kodnamn x'D

Klockan är...

Veckans blogg

         

Denna veckas blogg är..

 

 

Kommentar: 

 

Om du vill bli veckans bloggare så behöver du bara länka din blogg i en kommentar, så kollar vi. Annars utser vi ibland bloggar som vi kollat in på själva.

Omröstning

Är det här första gången du besöker vår blogg?
 Ja, blev slumpad
 Nej, har varit här några gånger förut
 Nej! Jag följer er!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Skriv gärna i gästboken!

Har Du Några Frågor Fråga På!

6 besvarade frågor

Lexikon

Detta lexikon ska ni läsa om ni inte förstår något ord. Om det är något ord som inte finns här kontakta oss :D

 

 Oxå: Också

Allt som det är iga bakom: Jag tror att ni kan lista ut det anars är det bara att kontakta oss ;D

Nåt: Något

Chilla: Ta det lungt och ha det gött.

MSH: Med Sjukliga Hälsningar!

Våra senaste mästerverk!

Vill Du Hitta Något Kolla Här

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards