KoKoNoT

Alla inlägg under september 2011

Av kokonot - 23 september 2011 07:52

Idag ska jag skriva minst tio inlägg personligen. Hej idag är det fredag den sista dagen i veckan, nej men den sista vardagen. Två dagar av ren ledighet 

Kul vaa. Jag och KolliE ska sova över två dagar irad.


Mvh Knorren


Av kokonot - 21 september 2011 16:48

Japp nu ska jag och Knorr iväg och sjunga lite, ses så länge!

Av kokonot - 21 september 2011 16:07

Var eran skoldag bra? Det var min vi fick bygga en slags fordon som kunde rulla minst en meter utan att den gick sönder. Jag och min kompis ( vi fick jobba i par) klarade det den kunde 2 meter och 29 cm jag filmade det kan lägga ut det lite senare. KolliE är jätte snygg idag föresten hon tog skolfoto idag.  Jag kommer inte på något att skriva just nu ses senare.


Mvh Knorren!       Vi tog lite random smileysar och la in, visst är de snygga?    

Av kokonot - 21 september 2011 16:00

Jähoo! Äntligen klar nu ska jag fejsbooka lite så tjaba då! MVH KolliE

Av kokonot - 21 september 2011 15:44

Jag måste lära mig alla mina glosor nu, hejdå vi ses i himlen om jag blir godkänd som ängel!  Tack och adjö - kanske mera korv i brö´? KolliE skrev detta!

Av kokonot - 21 september 2011 15:39

IDAG FIRAR VI EN VECKAS BLOGGANDE! Men hur många inlägg kommer vi ha efter denna dag? Ja, det är upp till er läsare.


En liten överaskning till alla läsare, vi kommer länka i våra inlägg för resten av dagen när du kommenterar eller frågar! Hoppas ni kommmer kommentera mera nu.


Idag tog jag skolfoto jag är säker på att den blev dålig eftersom jag inte fick ha lugg framför halva ögat. Skolfoto är det värsta jag vet iaf. Vad tycker ni?


MVH KolliE

Av kokonot - 21 september 2011 07:52

Jag glömde att det är en veckas juebleum idag jag hänger verkligen efter.  

Hoppas ni kan förlåta mig jag hinner inte med överraskningen nu gör det senare.


Mvh Knorren

Av kokonot - 21 september 2011 07:42

Hej alla bloggisar Knorren häär. Hoppas ni har haft en bra dag för det har jag haft men jag måste plugga lite i sista minuten. Ibland hatar jag engelska och ibland älskar jag det.


Mvh Knorren  

Presentation


Hej! Vi är 4 tjejer på ca 13 år som bloggar om vardagen, foto och lite funderingar och sånt som tillhör små tonåringars liv. Vi kallar oss KolliE, Bää, Knorrén och Janssons Frestelse här i bloggen, som kodnamn x'D

Klockan är...

Veckans blogg

         

Denna veckas blogg är..

 

 

Kommentar: 

 

Om du vill bli veckans bloggare så behöver du bara länka din blogg i en kommentar, så kollar vi. Annars utser vi ibland bloggar som vi kollat in på själva.

Omröstning

Är det här första gången du besöker vår blogg?
 Ja, blev slumpad
 Nej, har varit här några gånger förut
 Nej! Jag följer er!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Skriv gärna i gästboken!

Har Du Några Frågor Fråga På!

6 besvarade frågor

Lexikon

Detta lexikon ska ni läsa om ni inte förstår något ord. Om det är något ord som inte finns här kontakta oss :D

 

 Oxå: Också

Allt som det är iga bakom: Jag tror att ni kan lista ut det anars är det bara att kontakta oss ;D

Nåt: Något

Chilla: Ta det lungt och ha det gött.

MSH: Med Sjukliga Hälsningar!

Våra senaste mästerverk!

Vill Du Hitta Något Kolla Här

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards