KoKoNoT

Alla inlägg under december 2011

Av kokonot - 31 december 2011 19:08

Hej nu sitter jag här igen och bloggar med min mobil. Jag kommer inte göra så lågt 'hej då 2011 inlägg' efter som jag inte är så bra på att skriva på mobilen + att jag blir störd av raketerna som smäller av ca 100 meter här ifrån.


HEJ DÅ 2011! MvH KNORREN

Av kokonot - 31 december 2011 14:53

Japp. Det är sant, bloggen kommer inom två dagar få en helt ny design. Vad tycker ni om det?


Knorrén kommer vara i fjällen tills den 5:e Januari, hennes Lap Top fungerar ej så hon försöker blogga lite från sin mobil.


Jag är oturligt nog förkyld så jag drogar nässpray och té. Jag hoppas verkligen jag kan vara med ikväll och mår bättre då. Imorgon kommer 10 + bilder från ikväll och nu, jag tänkte fota lite nu när det fortfarande är ljust.Jag får nog ta på mig en hel del, det är - 5 grader kallt ute!


Kommentera gärna! // KolliE

Av kokonot - 30 december 2011 17:01

På den här bloggen(tror jag). Men iallafall idag åkte jag längdskidor 6 km. Nu sitter jag i en mysig liten stuga och tittar på en ninja/aticon film. Saknar alla där hemma ;D MvH Knorren

Av kokonot - 29 december 2011 20:13

Sorrry , att jag inte har bloggat men har varit upp tagen med allt jul firande. Men det har bara varit för mycket. Saknar dig KolliE jätte mycket och så klart Knorren. Har blivit jätte arg på en gammal kommpis.  




      Ha det bäst Jansssons Frestelse

Av kokonot - 29 december 2011 11:20

http://www.sund.nu/docs/multitasking.html



Prova! Om du klarar mer än 18 sekunder är du bra!

MITT REKORD ÄR 10,085


MvH Knorrén

Av kokonot - 29 december 2011 10:49

Nu ska jag åka till Uppåt i landet. Så jag kommer kanske inte blogga på ett tag. Så för tillfället au revoir, Bye, 잘, Hej då. Jag sa hej Då på franska, pålska, Koreanska och på svenska  Adiós nu ska jag å Semester. Hej Då.


MvH Knorrén 

Av kokonot - 29 december 2011 10:10

Knorrén måste ha varit hjärnkvaddad när hon sa det. Hon lider av en mycket svår hjärn kvadd. Vi tävlar inte eftersom bråk kommer uppstå då.


Nu ska jag med familj dra till vårat sommarland och fixa lite med vår båt. Så jag kommer inte blogga förens kl. 16.00 igen!


Tycker inte ni det är irriterande att behöva kolla i ordlistan när ni undrar något? Det tycker jag, förstår typ nada längre.


NU ÅKER VI! :) // KolliE


Av kokonot - 28 december 2011 22:05

Ja nu är det så att jag skulle preses (lexikon vänster sida) stänga av datoorn när jag hittade en sjukt bra blogg och den bloggen heter StampeBest Jätte bra blogg många inlägg per dag och tja den är bra Besök den gärna :D

oM du vill att vi ska länka din blogg på våran blogg så behöver vi bara eran/din adres så Besöker vi den och lägger upp den här.


MvH Knorrén



Presentation


Hej! Vi är 4 tjejer på ca 13 år som bloggar om vardagen, foto och lite funderingar och sånt som tillhör små tonåringars liv. Vi kallar oss KolliE, Bää, Knorrén och Janssons Frestelse här i bloggen, som kodnamn x'D

Klockan är...

Veckans blogg

         

Denna veckas blogg är..

 

 

Kommentar: 

 

Om du vill bli veckans bloggare så behöver du bara länka din blogg i en kommentar, så kollar vi. Annars utser vi ibland bloggar som vi kollat in på själva.

Omröstning

Är det här första gången du besöker vår blogg?
 Ja, blev slumpad
 Nej, har varit här några gånger förut
 Nej! Jag följer er!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Skriv gärna i gästboken!

Har Du Några Frågor Fråga På!

6 besvarade frågor

Lexikon

Detta lexikon ska ni läsa om ni inte förstår något ord. Om det är något ord som inte finns här kontakta oss :D

 

 Oxå: Också

Allt som det är iga bakom: Jag tror att ni kan lista ut det anars är det bara att kontakta oss ;D

Nåt: Något

Chilla: Ta det lungt och ha det gött.

MSH: Med Sjukliga Hälsningar!

Våra senaste mästerverk!

Vill Du Hitta Något Kolla Här

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards