KoKoNoT

Alla inlägg under augusti 2012

Av kokonot - 31 augusti 2012 20:04

Nu är det denna tid som nästan alla små skolbarn lägtar efter fredagseftermiddagen eller är det kväll, hmm oj det är kväll, men ialla fall nu har jag gått i skolan i en hel vecka och det har varit ...  ... hmmm jag ger den en 8 ibetyg av 10. Nu ska jag gå ner till kära lilla KolliE och knacka på på hennes fönster, hoppas hon är där då får hon en hjärt atack den här gången. Ni förstår ett antal gånger har hon skränt vettet ur mig för först så färsäkrar hon sig om att jag är framför datorn genom att skriva hej på chatten, sen så säger hon att hon måste gå på toa eller nåt liknande och sen så smyger hon sig upp hit och knackar på fönsteret och Wola En hjärtatackerad Knorrén .


MvH den hänigsfulla Knorrén!


Av kokonot - 30 augusti 2012 22:01

Denna första skolvecka har det varit såå mycket att göra! Har haft max en halvtimme ledigt och då har jag ändå inte haft tid att sitta vid datorn. Men nu kommer i alla fall ett inlägg :)


Har råkat ut för brutala saker, min tandställning, en vanlig räls har skapat mycket problem för mig. Ni kanske inte vet det men på sista/näst sista tanden har man som en "ring" i metall som sitter runt hela tanden som nu av någon anledning på bara några dar åkt upp i tandköttet och gjort det inflammerat och jättesvullet, så imorgon blir det akut tandläkarbesök för att dra ner "ringen" igen. Är så rädd att jag måste få bedövning, för det smakar så illa! Uh! Har trott i flera dar nu att jag fått ett hål men det gick väldigt fort när det började göra ont och när man har hål brukar det väl inte blöda och göra ont att borsta på tandköttet? Såg inte förens idag att det var svullet.


Hoppas det går bra imorgon och att jag slipper ta loss och skruva åt hela skiten igen för att fixa den där ringen.. Kram och godnatt önskar KolliE   



Av kokonot - 29 augusti 2012 19:55

Jag orkar inte, jag orkar inte. Förlåt det här ska man inte ska man inte skriva där alla kan läsa men det går inte längre. Mitt ex har kommit till "baka" och börjat prata med mig, men jag klarar inte att se min bästa vän stå och krama honom, han svek mig så otroligt. Jag vill inte att han ska svika henne så otroligt. Jag kan bara inte glömma det han har gjort mot mig och låsas som om det inte hänt. Och ingen av mina närmaste kompisar förstår mig. Det är så jobbig att jag inte kan dela kännslan med nån. Just nu vill jag bara vara singel och fri!!



kram Janssons Frestelse


Av kokonot - 28 augusti 2012 22:16

Ja idag var det en historisk dag då jag den lilla mini orienterareren fick se en gort och två älgar på mindre en 5 min. Ja det började så att jag var ute och sprang, när jag presis kom fram till stigen så sprang det en hjort bara 3 meter ifrån mig, och sen efter att chocken hade lagt sig fortsatte jag att jogga oh sen kom jag ram till ett gärde och där knapt 7 meter ifrån mig stog en älgmamma med sin kalv. Visst kalven var jätte gullig men man kan ju säga att jag inte gick fram och klappade den. Och tack vare att jag blev så rädd att jag inte kunde konsentrera mig kom jag sist  


Anars måste jag gå upp jätte tidigt i morgon för att jag ska paxa ett överskåp (finns bara 3 kvar). Okej det där kunde man kanske inte förstå. Men det var så att jag inte visste att man skulle ta med lås till skåpen men som tur vad var jag inte den ända som glömde, men alla som kom ihåg tog överskåp så nu finns det bara 3 kvar så jag måste skynda mig imorgon för att kunna roffa åt mig ett skåp.


MvH den morgontrötte Knorrén

Av kokonot - 27 augusti 2012 22:23

Hej, har inte uppdaterat så bra närmaste dygnen, hoppas ni förlåter mig. Har börjat skolan idag och det var superkul, fast det kommer vara oooovant med så lååånga dagar. Det är superskönt att vi ska börja tio i tio i morgon eftersom vi har mycket håltimmar nu i början. Ett minus imorgon är att vi SKA HA SKOLFOTOGRAFERING redan imorgon! Har ju knappast hunnit köpa några nya kläder inför det än.. Så det får nog bara bli min himmelsblå/nattblåa hm hoodtröja (den är imte så säckig) och jeans med upsatt hår och plattad lugg. Kanske lite simpelt men fint tycker jag.Nej nu vill jag sova! Har bloggat från mobilen om det ser konstigt ut eller så. Kram och godnatt alla fina bloggläsare! MVH KolliE.

Av kokonot - 27 augusti 2012 20:47

Ledsen att jag inte bloggade igår men jag hadde lite fullt upp lixom för jag var tvungen att avsluta sommaren på ett värdigt sätt. Nämligen framför TV:n, nej men jag hade lixom lite fullt upp. Så idag började jag 6:an och som yngst på denna blogg var jag den enda på denna blogg som började 6:an. Oj det lät lite konstigt men hoppas ni förstog.


Fast klassen var sig lik även om det hadde slutat 10 stycken. Den enda skilnaden var att en kille hadde skafat persing, VI ÄR BARA 12 okej han är tretton och har gått om men endå.  Ja det var lite chokerande för min lilla hjärna   men iallafall anars har det varit jätte bra   


Fast på min skola är det än sak nu att dagisbarnen har flyttat in på min skola så vi stora sexor har flyttats över till högstadie skolan så vi får gå med 7-9orna det är jätte kul + att vi får skåp och vi äta i deras matsal (dom har än jätte god äppeljuise).

Terminens ciat: I år eftersom vi får betyg har  jag bestämt mig för att bli en liten plugghäst  


MvH Knorrén


Av kokonot - 25 augusti 2012 23:11

Jag har inte bloggat på några dagar nu för jag har varit på mitt sommarland såhär innan skolan börjar. Är ganska stressad över allting just nu, skolan, betygen, måste köpa ny skolväska, vad ska jag ha på mig på måndag? Ska dessutom orientera imorgon så hinner inte göra så mycket då. Kan verkligen inte fatta att sommarlovet är slut! Finito, it's OVER! Jag som har längtat hela sommar efter att skolan ska börja..


Nu måste jag gå och lägga mig för att kunna orka springa imorgon, god natt   

Av kokonot - 25 augusti 2012 10:53

Igår skrev jag ett inlägg som var ganska konstigt, det var för att när jag skulle skriva det så började det åska och då så var jag tvungen att dra ut sladden ur datorn och ja, då kunde jag inte fortsätta blogga, och sen när åskan hade dragit förbi så fick jag en stark lust att titta på en film.


MvH Knorrén




Presentation


Hej! Vi är 4 tjejer på ca 13 år som bloggar om vardagen, foto och lite funderingar och sånt som tillhör små tonåringars liv. Vi kallar oss KolliE, Bää, Knorrén och Janssons Frestelse här i bloggen, som kodnamn x'D

Klockan är...

Veckans blogg

         

Denna veckas blogg är..

 

 

Kommentar: 

 

Om du vill bli veckans bloggare så behöver du bara länka din blogg i en kommentar, så kollar vi. Annars utser vi ibland bloggar som vi kollat in på själva.

Omröstning

Är det här första gången du besöker vår blogg?
 Ja, blev slumpad
 Nej, har varit här några gånger förut
 Nej! Jag följer er!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Skriv gärna i gästboken!

Har Du Några Frågor Fråga På!

6 besvarade frågor

Lexikon

Detta lexikon ska ni läsa om ni inte förstår något ord. Om det är något ord som inte finns här kontakta oss :D

 

 Oxå: Också

Allt som det är iga bakom: Jag tror att ni kan lista ut det anars är det bara att kontakta oss ;D

Nåt: Något

Chilla: Ta det lungt och ha det gött.

MSH: Med Sjukliga Hälsningar!

Våra senaste mästerverk!

Vill Du Hitta Något Kolla Här

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards