KoKoNoT

Alla inlägg under september 2011

Av kokonot - 15 september 2011 16:47

Har fått en snygg bild på graven!  Vi lägger ut dem nu och den som inte kommenterar äter jag till KVÄLLSMAT! :D Här kommer en bild :D


R.I.P Beatrice   

Med Sorgliga Hälsningar KolliE!

Av kokonot - 15 september 2011 16:13

  *Suck* Det var sorligt att begrava Beatrice. Vi fick inte se hennes ansikte för hon var fryst och inlindad i hushållspapper vi la henne i en tändsicksask när KolliE skriver kommer det lite bilder från begravningen!  


Komentera gärna och om ni undrar något skicka gärna en fråga!


MVH Knorren!   

Av kokonot - 15 september 2011 15:05

Japp det är 200 % sant nu ska vi begrava henne. Vi bloggar om en halvtimme igen tror jag, om inte en timme.Hoppas att hon hår en fin begravning! 

Hoopas att hon inte blir ett spööö-öke för då kommer hon skrämma livet ur alla andra fiskar i akvariumet om hon spökar där!      M.S.H KolliE och Knorr

Av kokonot - 15 september 2011 14:42

Nej nej nej KolliE är så ledsen så jag tror hon ska börja tröst ätavindruvor, kex eller ANNAT MUMSIGT! Självklart är jag också ledsen jag menar jag höll på att lära känna Bettan! Hon var ju dräktiiiiiiiiiiiiiig och hon simmade så fint!

  

Jag tycker att alla ska ha en tyst minut kl.18.00 den 15:e September 2011 (alltså idag). Här kommer en smiley som visar mina känslor mot hennes död   


MVH Knorren   

Av kokonot - 15 september 2011 14:22

En sorgsen KolliE här igen: Min fisk fann jag död imorse på mitt rum på golvet, hon hade hoppat upp och ur akvariumet. Hon var dräktig ju  Rest In Peace Beatrice (Kallad Bettan eller Biggan) jag hade dig i mitt akvarium i 3 dagar innan du dog. Du ska få den finaste begravningen.


Snart kommer det lite bilder iaf, se fram emot det alla bloggisar!


M.S.H (Med Sorliga Hälsningar) KolliE

Av kokonot - 15 september 2011 07:48

Knorren här! Hoppas ni tycker om våran blogg! 

 Hitils har jag inte sett något monster, säg till om ni ser något MONSTER!

Tills det får ni nöja er med den här smilisen   


Hej då MVH Knorren 

Av kokonot - 14 september 2011 20:30

Hejsan svejsan i lingonskogen!

Nu är snart denna bloggstartardag slut och imorgon kommer kanske en ny bandmedlem börja blogga här vi får se. Hoppas ni har gillat det här och kom tillbaka imorgon! Hejdå, ses imorgon alla fans!


Av kokonot - 14 september 2011 20:21

 Viste ni att helt vanliga människor kan bli galna monster? Tex den här smilisen. Jag kommer att kontakta er om jag ser någon!


Hej då! MVH Knorr

 

Presentation


Hej! Vi är 4 tjejer på ca 13 år som bloggar om vardagen, foto och lite funderingar och sånt som tillhör små tonåringars liv. Vi kallar oss KolliE, Bää, Knorrén och Janssons Frestelse här i bloggen, som kodnamn x'D

Klockan är...

Veckans blogg

         

Denna veckas blogg är..

 

 

Kommentar: 

 

Om du vill bli veckans bloggare så behöver du bara länka din blogg i en kommentar, så kollar vi. Annars utser vi ibland bloggar som vi kollat in på själva.

Omröstning

Är det här första gången du besöker vår blogg?
 Ja, blev slumpad
 Nej, har varit här några gånger förut
 Nej! Jag följer er!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Skriv gärna i gästboken!

Har Du Några Frågor Fråga På!

6 besvarade frågor

Lexikon

Detta lexikon ska ni läsa om ni inte förstår något ord. Om det är något ord som inte finns här kontakta oss :D

 

 Oxå: Också

Allt som det är iga bakom: Jag tror att ni kan lista ut det anars är det bara att kontakta oss ;D

Nåt: Något

Chilla: Ta det lungt och ha det gött.

MSH: Med Sjukliga Hälsningar!

Våra senaste mästerverk!

Vill Du Hitta Något Kolla Här

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards