KoKoNoT

Alla inlägg under februari 2012

Av kokonot - 26 februari 2012 21:10

Hehe hej nu kommer lite bilder från det sista avsnittet på magi på waverly place.

  Okej det här var den enda bilden jag hittade på "det sista avsnittet.

Okej den här bilden är precis i början (Max är så söt där).

Den här bilden är ungefär i mitten då filmen kom.

   

Och den här bilden är precis i slutet dom har verkligen förendrats.


MvH Knorrén

   


  

Av kokonot - 26 februari 2012 21:01

Nu är jag hemma igen fast det har jag varit sen igår kl. 22.49 men då var jag lite upptagen med att komma hem och packa upp och så. Och idag har jag varit ute en stor del av dagen och sen såg jag 6 "Magi på waverly place" avsnitt på raken + att jag såg sista avsnittet var jätte bra. Hehe jag och KolliEs lille syster är ganska stora fans av det och är jätte deprimerade av att dom inte kommer att göra mer avsnitt  


Men den goda nyheten är att jag är hemma 

Hihi så nu kommerjag varra den lilla iriterande bloggerskan Knorrén igen.


MvH Knorrén


Ps snart bilder på magi på waverly place!

Av kokonot - 18 februari 2012 09:38

FÖR NU SKA JAG ÅKA PÅ SKIDSEMESTER! (igen) hehe det här inlägget kommer inte bli så lågt eftersom vi skulle åkt för en halvtimme sedan. Och sen så kommer vi åka i en saab i 8 hela timmar och sen kommer vi komma fram lagom till mitten av melodifestivalen  Jag kommer nog inte blogga på ett yag här framöver så jag vill bara säga hej då i en vecka framåt 



MvH Knorrén

  

Av kokonot - 14 februari 2012 12:00

Nu har halva februari gått:D Hehe glad alla hjärtans dag föresten   Hoppas ni hittar kärleken!


MVH DEN HJRTLIGA kNORRÉN 


Av kokonot - 13 februari 2012 22:07

... och hej alla hjärtans dag för nu är denna sjuka dag slut och med sjuka menar jag verkligen sjuka eftersom jag är sjuk. Altså i halsen inte i huvedet. Suck jsg får väll vara sjuk den här alla hjärtans dag oxå 


MvH den sjuke Knorrén 

Av kokonot - 11 februari 2012 21:17

... gick vidare! WoW hehe är glad för hans skull   Hehe:D



MvH kNORRÉN  

Av kokonot - 11 februari 2012 12:51

Yä! Ska på tonåringsdop idag, det ska bli svin najs. Vet dock inte riktigt vad hon ska heta.. Knorrén funderar på om hon ska heta SnabelA eller kanske Doris..vi får se!


Nu har jag precia ätit här hemma hos Knorrén efter att vi handlat lite dop-presenter. Jag hade riktigt svårt att bestämma mig, men till slut blev det ett halsband som hade ett blommotiv från Guldfynd(?) tror jag det hette! Hoppas hon gillar det, jag gillade det i alla fall  


Tjabaaa! Nu måste Knorrén blogga lite också! Bajbaj ses i Maaaaj!  // KolliE den store   

Av kokonot - 10 februari 2012 21:40

Japp ni hörde rättvi har skaffat en tränigs boll som är rosa/röd. Visst det är kul har alltid velat ha det. Mmm *pinsam tystnad* Hehe om det är någat annat jag villl blogga om så är svaret NEJ.

Sååå...     .... Hejsvejs lingonpastej... ...s

Hehe här kommer en bild på en likadan boll som den vi har.

 


MvH Knorrén

Presentation


Hej! Vi är 4 tjejer på ca 13 år som bloggar om vardagen, foto och lite funderingar och sånt som tillhör små tonåringars liv. Vi kallar oss KolliE, Bää, Knorrén och Janssons Frestelse här i bloggen, som kodnamn x'D

Klockan är...

Veckans blogg

         

Denna veckas blogg är..

 

 

Kommentar: 

 

Om du vill bli veckans bloggare så behöver du bara länka din blogg i en kommentar, så kollar vi. Annars utser vi ibland bloggar som vi kollat in på själva.

Omröstning

Är det här första gången du besöker vår blogg?
 Ja, blev slumpad
 Nej, har varit här några gånger förut
 Nej! Jag följer er!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Skriv gärna i gästboken!

Har Du Några Frågor Fråga På!

6 besvarade frĺgor

Lexikon

Detta lexikon ska ni läsa om ni inte förstår något ord. Om det är något ord som inte finns här kontakta oss :D

 

 Oxå: Också

Allt som det är iga bakom: Jag tror att ni kan lista ut det anars är det bara att kontakta oss ;D

Nåt: Något

Chilla: Ta det lungt och ha det gött.

MSH: Med Sjukliga Hälsningar!

Våra senaste mästerverk!

Vill Du Hitta Något Kolla Här

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards