KoKoNoT

Alla inlägg den 30 september 2012

Av kokonot - 30 september 2012 21:22

Hej nu har jag provat att dansa. Det var jätte kul fast jag hade lite svårt att skilja på höger och vänster med tanke på att jag tittAde in i en spegel. Fast sen så efter dansen så gick jag och KolliE hela vägen till busshållplatsen som låg en kilometer (det kändes ialla fall så) bort och sen när vi ÄNTLIGEN var framme så kom jag på att jag hade glömt mina skor, så då gick vi den långa vägen tillbaka mot dansskolan och hämta skorna, sen gick vi tillbaka och där väntade vi i ungefär 5 min sen så tyckte jag att det luktade(cigaret) rök så då så tvingade jag KolliE att lukta på ett vitt papper (som om det skulle hjälpa) jag har ingen aning om varför jag gorde det men jag var på flum humör. Men sen när vi höll på att andas på vita papper så åkte en viss buss förbi. Så då fick vi vänta på en bussen, som kom efter en halvtimme och då var jag ihjälfrusen, svältande, törstande och väldigt gå på toa nödig.


MvH den väldigt trötta Knorrén

Presentation


Hej! Vi är 4 tjejer på ca 13 år som bloggar om vardagen, foto och lite funderingar och sånt som tillhör små tonåringars liv. Vi kallar oss KolliE, Bää, Knorrén och Janssons Frestelse här i bloggen, som kodnamn x'D

Klockan är...

Veckans blogg

         

Denna veckas blogg är..

 

 

Kommentar: 

 

Om du vill bli veckans bloggare så behöver du bara länka din blogg i en kommentar, så kollar vi. Annars utser vi ibland bloggar som vi kollat in på själva.

Omröstning

Är det här första gången du besöker vår blogg?
 Ja, blev slumpad
 Nej, har varit här några gånger förut
 Nej! Jag följer er!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Skriv gärna i gästboken!

Har Du Några Frågor Fråga På!

6 besvarade frågor

Lexikon

Detta lexikon ska ni läsa om ni inte förstår något ord. Om det är något ord som inte finns här kontakta oss :D

 

 Oxå: Också

Allt som det är iga bakom: Jag tror att ni kan lista ut det anars är det bara att kontakta oss ;D

Nåt: Något

Chilla: Ta det lungt och ha det gött.

MSH: Med Sjukliga Hälsningar!

Våra senaste mästerverk!

Vill Du Hitta Något Kolla Här

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards