KoKoNoT

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av kokonot - 5 januari 2012 22:10

Nu är jag hemma från 1 veckas skidsemester. Jag hinner inte ladda upp bilder idag så jag kommer att skriva allt det mästa om semestern imorgon inklusive massor med bilder. Ledsen att jag inte har skrivit så mycket från mobilen det kostade en del + att jag blev galen av allt laddande det tog 30 min att göra 1 enda inlägg.



Idag så har jag suttit instägd i en bil i 5-6 timmar sen när jag kom hem så var jag med KolliE det mästa av tiden. Gissa om jag blev glad att se henne   KolliE visade mig hur man gör en Header bloggdesign så nu kommer ni kanske få se lite Knorrén stil men nu och ca 1-2-3-4 veckor framåt har vi den nuvarande som jag (Knorrén) tycker blev rätt Najsig.


Nu ska ni få höra lite av det jag och KolliE gjorde under 3 timmar. Först blev vi ju jätte glada att se varandra sen visade KolliE mig hur man gör en blogg design. Sedan gick vi hem till mig och tittade klart på det där stenålders avsnittet som vi börjat på för ca 1 vecka sedan och tittade på ett till avsnitt. Sedan (galet nog) spelade vi instrument på varandras ben, det var jätte kul. Detta medelande är nog det största jag har gjort på den här bloggen men jag är så glad att man kan skriva utan att undra "var är V:et eller var är komma tecknet?


MvH en väldigt sprallig (eller knäpp) Knorrén  

Av kokonot - 5 januari 2012 14:16

*ledsen face*

Av kokonot - 5 januari 2012 13:49

Jag ogillade den förra så nu har jag gjort en ny mycket snyggare design, hoppas ni gillar den! Vad tycker ni?


Glöm inte att kommentera förra inlägget innan dygnets slut så får du ett uppdrag! Snart kommer Knorrén hem från sin fjällen semester. Det ska bli kul att se henne igen!


MVH KolliE   

Presentation


Hej! Vi är 4 tjejer på ca 13 år som bloggar om vardagen, foto och lite funderingar och sånt som tillhör små tonåringars liv. Vi kallar oss KolliE, Bää, Knorrén och Janssons Frestelse här i bloggen, som kodnamn x'D

Klockan är...

Veckans blogg

         

Denna veckas blogg är..

 

 

Kommentar: 

 

Om du vill bli veckans bloggare så behöver du bara länka din blogg i en kommentar, så kollar vi. Annars utser vi ibland bloggar som vi kollat in på själva.

Omröstning

Är det här första gången du besöker vår blogg?
 Ja, blev slumpad
 Nej, har varit här några gånger förut
 Nej! Jag följer er!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Skriv gärna i gästboken!

Har Du Några Frågor Fråga På!

6 besvarade frågor

Lexikon

Detta lexikon ska ni läsa om ni inte förstår något ord. Om det är något ord som inte finns här kontakta oss :D

 

 Oxå: Också

Allt som det är iga bakom: Jag tror att ni kan lista ut det anars är det bara att kontakta oss ;D

Nåt: Något

Chilla: Ta det lungt och ha det gött.

MSH: Med Sjukliga Hälsningar!

Våra senaste mästerverk!

Vill Du Hitta Något Kolla Här

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards