KoKoNoT

Alla inlägg under januari 2012

Av kokonot - 21 januari 2012 08:52

Hejsan visste ni att det är PIXARS 20-årsfödelsedag idag  PIXAR har gort många braiga filmer som Toy story, bilar, superhjältarna, Upp, Monster inc, WALL.E, Ratatouille och Hitta Nemo. Alla dom filmerna är så bra.


Dgens chema:

7.oo vakna

7.18 gå upp

7.20 titta på TV

7.50 gå upp till min säng

7.55 halvsova

8.10 läsa en braig bok

8.20 sluta läsa en braig bok

8.21 börja läsa en braig bok igen

8. 47 sluta läsa den braiga boken

8.50 sätta på darton

8.52 blogga



MvH Knorrén som ska äta frukost

Av kokonot - 20 januari 2012 22:21

Titta bilderna!

   

Av kokonot - 20 januari 2012 18:38

Det ni precis läste är 98,2 prosent sant. Visste ni att det är väldigt halt idag jag har halvramlat 7 gånger och ramlat 1 gång Ps fortfarande ont i höften. Anlednigen till att jag har 3 anlednigar till att jag inte har bloggat idag 1. orkade inte sätta på darton 2. Jag tittade på TV för att det är super fredag på disney channel idag  3. Bakade en choklad grej som inte blev så god ( Ett litet tips: Gå inte på toa medans du kokar choklad).


Visste ni att det tar 2 ½ polka gris att gå till skolan.

Nu ska jag berätta lite vad som hände idag på skolan, en kille i min klass hadde köpt någon löjlig (eller icke löjlig) leksakabusgrej som såg ut som en vanlig spik det var bara att det satt ett plåster på spiken som döljde att att det fanns en slags böjnig som gorde att man kunde stoppa in ett finger eller något annat i den storleken så att det såg ut som om man hadde spikat sig rat igenom tex. fingret. Han hadde satt den på näsan jag gick nästan på det.


MvH Knorrén

Här är en bild på en spik:  


L på rövarspråk är LoL



Av kokonot - 19 januari 2012 21:03

Jepp ni hörde rätt mitt medlemskap på glosboken är bortaoch nu kan jag inte göra ett nytt *jippie*. En annan olyklig sak var att en som gick i min skola när jag var liten har börjat röka urch dom blir bara fler och fler.


Idag har jag orienteterings tränat Dagens schema: springa 5 km, bord tennis för varjerigens skull. Jag slapp 5 kms rundan för att mina skor var för små.

3 tecken på att dina skor är för små:

1 dina tår är dubbelt så stora när du stoppar in dom som när du tar ut dom.

2 din häl sticker upp, och inte bara för att du inte orkade ta in foten.

3 när du ställer din fot och sko brevid dig så ser man tydligt vilken som är störst och jag pratar inte om skon


Nu löste precis min 3 polkagris bort dags att ta en ny


HEJ DÅ  MvH Knorrén



Av kokonot - 19 januari 2012 17:06

Tjoo bree! Det är första gången någon säger det på den här bloggen. Jag tränar stenhårt för att vara förs i allting, Nej men det är kul att säga tjoo bree.   Nu ett tips till Alla som har blivit retade för att dom har lågt vakert blont hår titta hit, och med retade menar jag blondinskämt och anlednigen till det är (här kommer gååtan) Varför gillar män blondinvitsar? Svar: För att dom förstår dom.


MvH Knorrén som inte är en tönt.

Av kokonot - 18 januari 2012 21:55

Nu måste jag stänga av eftersom pappa vill ha datorn men jag ville bara säga god natt. 

Fråga: vad hnder om man råkar kväva elden?


Svar: Elden slutar brinna.


5 "viste du att..."

nr 1 Om en bläckfisk är tillräckligt hugrig så äter den sina egna armar.

nr 2 Den mest populära tiden att se ett ufo är kl 23.00

nr 3 Man hör inte lika bra när man är proppmätt

nr 4 Genomsnitligt sväljer varje människa 3 spindlar per år

nr 5 shansen att du dör om du trillar ner från en säng är en på 2 miljoner


MvH Knorrén


Dagens motto: Kväv inte elden

Av kokonot - 18 januari 2012 20:30

Detta inlägg är ägnat åt Mimsan som har komenterat 7 gånger + att hon har en coolig blogg som kommer nu http://www.mimsan99.blogspot.com . Där fick ni den. Tack Mimsan  Och nu en applåd för Mimsan  


Som tack för denna beundrare så kommer hennes blogg bli * dramatiskt trumm virvel  * VECKANS BLOGGARE.

 

MVH KNORRÉN   

Av kokonot - 18 januari 2012 07:57

..jag skulle ladda upp bilder nu, men jag orkade inte hämta min kamera. What can i do?!


MSH KolliE

Presentation


Hej! Vi är 4 tjejer på ca 13 år som bloggar om vardagen, foto och lite funderingar och sånt som tillhör små tonåringars liv. Vi kallar oss KolliE, Bää, Knorrén och Janssons Frestelse här i bloggen, som kodnamn x'D

Klockan är...

Veckans blogg

         

Denna veckas blogg är..

 

 

Kommentar: 

 

Om du vill bli veckans bloggare så behöver du bara länka din blogg i en kommentar, så kollar vi. Annars utser vi ibland bloggar som vi kollat in på själva.

Omröstning

Är det här första gången du besöker vår blogg?
 Ja, blev slumpad
 Nej, har varit här några gånger förut
 Nej! Jag följer er!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Skriv gärna i gästboken!

Har Du Några Frågor Fråga På!

6 besvarade frågor

Lexikon

Detta lexikon ska ni läsa om ni inte förstår något ord. Om det är något ord som inte finns här kontakta oss :D

 

 Oxå: Också

Allt som det är iga bakom: Jag tror att ni kan lista ut det anars är det bara att kontakta oss ;D

Nåt: Något

Chilla: Ta det lungt och ha det gött.

MSH: Med Sjukliga Hälsningar!

Våra senaste mästerverk!

Vill Du Hitta Något Kolla Här

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards