KoKoNoT

Alla inlägg den 8 december 2011

Av kokonot - 8 december 2011 15:34

Hihi    Som ni kanske vet så har vi börjat med "resultat av dagen:". Jag glömde göra det i förra inlägget så jag gör det nu.


Resultat av dagen: Chokladkola är godare än inget! För det är det smarrigaste som finns x)


MVH Knorriga Knorren!  

Av kokonot - 8 december 2011 15:23

Nu ni ska ni få höra. Det var en gång en ko.


Idag har jag varit i skolan. Det var roligt. Nästan. VI HADE MODEVISNING!  Det var roligt, men lite snuskigt. Jag gick med mitt snygga smileylinne som jag själv gjort. Vi fick gå till musiken "Sexy and i now it". Det var verkligen obraigt att vi fick gå till den musiken för mina klasskompisar dansade/catwalkade i kallingar. De hade först morgonrockar sen tog de av sig dem och gick "sexigt" i kallingar. Jag spydde lite. De var motsatsen till sexiga. Två tjejer i klassen gick i en kort tröja och sin pappas kalsonger. Sååå snuskigt.


Nu har vi börjat med resultat av dagen, som du kanske sett i tidigare inlägg. Hoppas ni gillar det


Snart ska jag baka pinnbröd med en av mina bästisar Knorren. Det ska bli roligt. Jag ska INTE elda upp deras hus. Hihi. Men man kan ju hoppas att något börjar brinna. Hehe.


MVH KolliE den 23:e   


Resultat av dagen: Åsnor är sexigare än killar.



Av kokonot - 8 december 2011 14:50

Hejsan!

Idag har jag fått vetta att jag ska brevväxla med någon från NORGE!  

Det är ett väldigt häftigt land men alla höga berg, djupa fjordar jaa det är ett väldigt häftigt land som är väldigt omväxlande...

Hihi ska bli kul.

Idag är det danföredanföredanföredanföredanföredanföredanföred

anföredanföredanföredanföredanföredanföredanföreda
n
före dopparedan! Bara 16 dagar kvar *längtar*. Jag blir yr i huvudet av alla dan före dan... 


MVH en snurrsnurrsnurrig Knorren.



Presentation


Hej! Vi är 4 tjejer på ca 13 år som bloggar om vardagen, foto och lite funderingar och sånt som tillhör små tonåringars liv. Vi kallar oss KolliE, Bää, Knorrén och Janssons Frestelse här i bloggen, som kodnamn x'D

Klockan är...

Veckans blogg

         

Denna veckas blogg är..

 

 

Kommentar: 

 

Om du vill bli veckans bloggare så behöver du bara länka din blogg i en kommentar, så kollar vi. Annars utser vi ibland bloggar som vi kollat in på själva.

Omröstning

Är det här första gången du besöker vår blogg?
 Ja, blev slumpad
 Nej, har varit här några gånger förut
 Nej! Jag följer er!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Skriv gärna i gästboken!

Har Du Några Frågor Fråga På!

6 besvarade frågor

Lexikon

Detta lexikon ska ni läsa om ni inte förstår något ord. Om det är något ord som inte finns här kontakta oss :D

 

 Oxå: Också

Allt som det är iga bakom: Jag tror att ni kan lista ut det anars är det bara att kontakta oss ;D

Nåt: Något

Chilla: Ta det lungt och ha det gött.

MSH: Med Sjukliga Hälsningar!

Våra senaste mästerverk!

Vill Du Hitta Något Kolla Här

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards