KoKoNoT

Alla inlägg den 9 december 2011

Av kokonot - 9 december 2011 22:24

Jag är drågad av TWIGLIGHT filmerna.

Lägtar tills jag får se Breaking down.

I morgon får ni se min resension om filmen.


vampyr smilie:  

vanlig smile (som blir ovanlig): 



MvH en pirrig knorren

Av kokonot - 9 december 2011 20:11

Hello! :D

Ville bara säga hej.

Idag har jag varit i skolan som ni kanske läste igår så hadde KolliEs klass haft mode visning  .

Jag missade den men idag så kollade vi på KolliEs paralellklass som hade gjort samma sak som våran klass fick se.

Hihi det var kul. Betyg från 1 till 10 : hmmmm 7!



Resultat av dagen: Rondeller är ändlösa.


MvH EN VÄLDIGT RUND KNORREN!

Av kokonot - 9 december 2011 18:48

Dudeleduuu jag har blivit drågad av ett spel vet ni vad detta underbara spel heter, Spel för galnigar?

Grrrrg? Neeeeej utan Bomb it 4 hihhihihhihihihihhihihi blivit gaaaalen i spelet hej då ska gå och spela!!!



MvH Knorren 

Av kokonot - 9 december 2011 18:39

Rösta gärna nästa gästartist är nästa fredag.

Av kokonot - 9 december 2011 17:43

 Här på KoKoNot har vi fått "många" kandidater som vill vara en gäst till våran lilla men lite ovanliga blogg. Vi valde KolliE's lillasysters bästa kompis!

Ge en varm applåd till ...... Chipstrollet  


Chipstrollets favorit smileys:    


Berättelse om hur detta gick till: KolliEs lilla syster "glömde" sin bästis hemma hos mig (Knorren).

Så jag försökte hålla henne underhålld genom att glo på TV (telivision, för er som inte vet vad TV är).

Sen spelade vi lite bomb it 4 och sen kände jag behov av att blogga och sedan blev hon en slags gäst här :D


Chipstrollet berättar om chipstrollet:

Tjo-hej detta är jag Chips-trollet 

Jag blev övergiven av min bästis Ellerino.......  ..........

Det var kul men endå *ledsen*!!!! 


Vad jag chipstrollet gillar:

*Spela GSM

*Coca Cola  

*MSP

*Filmer

*Vänner


Vad jag chipstrollet avskyr:

*Opera  

*Bäbis-språk  t.ex.dadadadadadadaddadaaa!!! (irriterande) 
*Att tävla!! 

*Bråka över-huvud-taget!!!!!  


.........: Nu vet ni lite om mig Chips-trollet:.........


                   ......_  _......

                          _Bye_bye_ ses_i_may


MvH Chipstrollet och Knorren

                          
      

                      






     

Av kokonot - 9 december 2011 15:00

Vi som driver denna blogg önskar att ni tipsar era kompisar osv om denna blogg. Det är tråkigt om bara 1 person kollar om dagen. OM du kommenterar detta inom 23 timmar så länkar vi din blogg här! Ha det bra  


MVH KolliE


Resultat av dagen: Låsta dörrar är som ofunnen kärlek 

Presentation


Hej! Vi är 4 tjejer på ca 13 år som bloggar om vardagen, foto och lite funderingar och sånt som tillhör små tonåringars liv. Vi kallar oss KolliE, Bää, Knorrén och Janssons Frestelse här i bloggen, som kodnamn x'D

Klockan är...

Veckans blogg

         

Denna veckas blogg är..

 

 

Kommentar: 

 

Om du vill bli veckans bloggare så behöver du bara länka din blogg i en kommentar, så kollar vi. Annars utser vi ibland bloggar som vi kollat in på själva.

Omröstning

Är det här första gången du besöker vår blogg?
 Ja, blev slumpad
 Nej, har varit här några gånger förut
 Nej! Jag följer er!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Skriv gärna i gästboken!

Har Du Några Frågor Fråga På!

6 besvarade frågor

Lexikon

Detta lexikon ska ni läsa om ni inte förstår något ord. Om det är något ord som inte finns här kontakta oss :D

 

 Oxå: Också

Allt som det är iga bakom: Jag tror att ni kan lista ut det anars är det bara att kontakta oss ;D

Nåt: Något

Chilla: Ta det lungt och ha det gött.

MSH: Med Sjukliga Hälsningar!

Våra senaste mästerverk!

Vill Du Hitta Något Kolla Här

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards