KoKoNoT

Alla inlägg den 17 december 2011

Av kokonot - 17 december 2011 23:03

Jag kom nyss på att det är lika i omröstningen om vem som ska bli vår gästartist. När jag bloggar runt kl.09.30 imrgon skulle det vara bra och veta veta vem som vunnit. SÅ SNÄLLA RÖSTA NÄR DU SER DETTA!!

Av kokonot - 17 december 2011 22:57

GÄÄÄÄSP! Nu ska nog jag sova lite för att orka med morgondagen, hinner inte ladda upp bilder nu så de kommer imorgon. Gästartisten denna vecka kommer vi att intervjua imorgon. Intervjun kommer framåt middagstid uppläggas på bloggen!


Godnatt alla människor! // KolliE

Av kokonot - 17 december 2011 20:18

Nomnomnom c: Så gott det kan vara!!

Av kokonot - 17 december 2011 16:57

*Suck* KolliE har "julafton" med sina kusiner eftersom de inte ses på riktiga julafton. Längtar verkligen till julafton. Min kusin åkte precis. Jag blev inbjuden till KolliEs "en vecka före julafton" men jag tackade nej för att det är hennes släktingar inte mina men jag kanske ska gå dit lite senare.Hhmmm


MvH en *hmmmmm*julig Knorrelsson*hmmm*

Av kokonot - 17 december 2011 16:22

Japp, för mina kussar kommer inte vara oss hos på julafton! OJ! Jösses det knackade på mitt fönster! Det var tomten! NU KOMMER HAN!


KolliE

Av kokonot - 17 december 2011 15:16

Käraste bloggisar, nu har jag (KolliE) nyligen kommit hem från julgranshuggningen, det var roligt. Det snöade bomullstufsar kändes det som. Snöflingorna var flera CENTIMETER tjocka och breda. Det var najs. Just nu har jag fyra små kusiner här som springer omkring som små (söta) apor. Senare ska vi ha julklappsutdelning (vi ses inte på julafton), jag hoppas såå att jag får fårskinnstofflor. De är såå mysiga.


Nu ska jag äta, men senare ikväll kommer det  lite bilder på pepparkashus bland annat. Nu kom både pappa och en kusin och påminde mig, nu måste jag äta.


MVH KolliE


PSST! Det blir laxfilé med potatis och svart trumpetsvampsås, nomnomnom   

Av kokonot - 17 december 2011 14:29

Min femåriga kusin GulliVovKakan skriver på datorn: FFO NNNNKKTURHGHFGFFFWEWDRGFERTT5 65Y5YRE8RYURT4I5UT5UYT5U YU43 WTC45YH3GR5Y4 NFJRJH3333H5UBNKGHFJHDKT6YK76J7IU8I7

U69V 

FDGDFFJD  HGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGEJDH FFFFEHDHJDEJH NNNNGGWEEEEEEEEEEEEET    S       

  XXXXGGGGGGGGGGGGGGGGGG

FFOFLMUSIKSKOLAUTESIMSKOLAMARKOPÅSJUKHUSETFFOF


Har du någonsin undrat vad som försigår i en 5-årings hjärna svaren finner du här!


MVH GulliVovKakan & Knorrén

Av kokonot - 17 december 2011 09:46

Idag ska jag och min familj åka till en slags bondggård som ligger lite utanför staden som jag bor i. Där ska vi hugga julgran och lite senare idag ska vi pynta den. Jag älskar att vara där! Förrförra året var det jätte många små söta griskultigar, dom låg och trängdes under en stor värmelampa. Dom brukar ha häst och vagn där så man kan åka. När man åker till granarna brukar man antagligen åka i en vagn som drars av en (två) hästar eller så drar en traktor en kärra med en massa folk och granar i.


Igår glömde vi att ha gästartist och det beror på att det är jämt lopp alltså vi kommer inte ha gäst bloggare förrens någon i omröstningen leder.

Sammanfattning: RÖSTA! När du ser detta!


MvH en morgon pigg Knorrén  

Presentation


Hej! Vi är 4 tjejer på ca 13 år som bloggar om vardagen, foto och lite funderingar och sånt som tillhör små tonåringars liv. Vi kallar oss KolliE, Bää, Knorrén och Janssons Frestelse här i bloggen, som kodnamn x'D

Klockan är...

Veckans blogg

         

Denna veckas blogg är..

 

 

Kommentar: 

 

Om du vill bli veckans bloggare så behöver du bara länka din blogg i en kommentar, så kollar vi. Annars utser vi ibland bloggar som vi kollat in på själva.

Omröstning

Är det här första gången du besöker vår blogg?
 Ja, blev slumpad
 Nej, har varit här några gånger förut
 Nej! Jag följer er!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Skriv gärna i gästboken!

Har Du Några Frågor Fråga På!

6 besvarade frågor

Lexikon

Detta lexikon ska ni läsa om ni inte förstår något ord. Om det är något ord som inte finns här kontakta oss :D

 

 Oxå: Också

Allt som det är iga bakom: Jag tror att ni kan lista ut det anars är det bara att kontakta oss ;D

Nåt: Något

Chilla: Ta det lungt och ha det gött.

MSH: Med Sjukliga Hälsningar!

Våra senaste mästerverk!

Vill Du Hitta Något Kolla Här

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards