KoKoNoT

Alla inlägg den 10 december 2011

Av kokonot - 10 december 2011 21:10

         

Längtar såååå tills Breaking Dawn part 2 kommer till den svenska bion den första var så bra!


MvH en förväntans full Knorren.


Dagens resultat: Gå och se Breaking dawn (varnig om du är undel 11 år se den inte fören du är 11 den är läskig).

Av kokonot - 10 december 2011 20:47

Jag har nyss sett Breaking Dawn. Den var så sjukt bra, mycket bättre än de andra filmerna. Jag tycker i och för sig att den var lite läskig i slutet men det gjorde det bara bättre. Från att filmen började tills den slutade så satt jag och lyssnade och såg med spänning. Denna film passarverkligen den som klarar att se blod, skrikande människor och folk (Bella och Edward) som har sex.


Den får 100 % av 100 möjliga. Jag vill bara se mer.


Resultat av dagen: ADHD Är fint.


Av kokonot - 10 december 2011 20:45

Jag har tänkt lite och jag har bestämt mig för att byta namn till Knorrén.

Utalas:Knorreeeen som i reeeeen.


Mvh Den nya Knorrén






Av kokonot - 10 december 2011 20:20

  Jääääätteeeeeee braaaaa film!  Darrar fortfarande  

Den var alltdramatisk,sårlig,fantazyisk,kärsism och allt (förutom dålig och andra "icke bra saker").

Jag bir sååå förvirrad av att den var så bra  

Poäng från ett till hundra: 97,568 dom kvarvarande 2,432 poängen var för att jag ville se meeeeer.

Så nu lägtar jag till nästa del.


MvH en Berking Down älskande KnOrReN!

Av kokonot - 10 december 2011 16:48

OMG ska åka och se twigligt nu hihi  Jätte peppad.

Betyg kommer efter filmen altså kl ca. 20oo     



Mvh en väldigt peppad Knorren

Av kokonot - 10 december 2011 15:58

Vi (jag och KolliE) ska nu spela bomb it 4. Vi ska köra den svåraste saken och vi ska ha 20 levlar..hehe. Det kommer gå så bra :D Hälsa oss lycka till!


MVH KolliE och Knorren!


PSST! Två timmar tills vi ska se Breaking Dawn!   

Av kokonot - 10 december 2011 12:32

Hihi jag ska se den idag med KolliE

  Jätte peppad.  

KolliE ska köpa biljeterna och jag ska  bjuda på pockorn och annat gottigt.

Jacob (Taylor Lautner) är sååååå sweet  hihi. 

Ni kommer få mitt betyg av filmen senare.


Dagens resultat: Bli inte biten om du älskar att äta och hatar att dricka.

Av kokonot - 10 december 2011 09:27

Japp. Snart ska vi på generalgenrep till Lucia. Jag undrar var Knorren är. Hon skulle varit här för mer än fem minuter sen, så jag ska ringa. Vi som driver denna blogg uppskattar tips osv, men inte omotiverad kritik. Om du ogillar bloggen skriv då VARFÖR du ogillar den, om du förstår what i mean?


TACK för att du läser detta. Vi är stolta över att ha dig här.


Presentation


Hej! Vi är 4 tjejer på ca 13 år som bloggar om vardagen, foto och lite funderingar och sånt som tillhör små tonåringars liv. Vi kallar oss KolliE, Bää, Knorrén och Janssons Frestelse här i bloggen, som kodnamn x'D

Klockan är...

Veckans blogg

         

Denna veckas blogg är..

 

 

Kommentar: 

 

Om du vill bli veckans bloggare så behöver du bara länka din blogg i en kommentar, så kollar vi. Annars utser vi ibland bloggar som vi kollat in på själva.

Omröstning

Är det här första gången du besöker vår blogg?
 Ja, blev slumpad
 Nej, har varit här några gånger förut
 Nej! Jag följer er!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Skriv gärna i gästboken!

Har Du Några Frågor Fråga På!

6 besvarade frågor

Lexikon

Detta lexikon ska ni läsa om ni inte förstår något ord. Om det är något ord som inte finns här kontakta oss :D

 

 Oxå: Också

Allt som det är iga bakom: Jag tror att ni kan lista ut det anars är det bara att kontakta oss ;D

Nåt: Något

Chilla: Ta det lungt och ha det gött.

MSH: Med Sjukliga Hälsningar!

Våra senaste mästerverk!

Vill Du Hitta Något Kolla Här

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards