KoKoNoT

Alla inlägg under december 2011

Av kokonot - 18 december 2011 10:55

Jag har fått jätte mycket läxor. Jag var sjuk i 2 dagar och sedan har jag fått 10 matte papper (ett häfte), skriva om Erik Av Pommern, 1 och ett halvt kapitel i Engelska + läsa på mer med utalet i Engelska. Det kanske inte var så illa som det kunde varit men vem vill ha läxor under helgen? Det värsta med att vara sjuk är att få alla läxor.


Mvh en super duper frisk Knorren   

Av kokonot - 18 december 2011 10:45

Idag har det varit jätte många läsare. Statistiken går spikrakt uppåt. 

Vad jag gjort idag? Hmmm jag vaknade i min kära säng klockan 9:40   låg och mårnade mig till kl 10 sen gick jag upp och åt frukost. Snälla rösta nu är det 25 % på alla. Tack för alla som har komenterat och kollat på våran bloggich idag.


MvH Knorrén Knorrsson!

Av kokonot - 18 december 2011 10:41

Tack alla som besökt denna blogg idag. Ni gör denna bloggen så bra! TACK!

Av kokonot - 18 december 2011 09:58

*rubrik* Rösta genom att kommentera det svaret du tycker stämmer.


A) Jag följer bloggen varje dag!

B) Jag checkar bloggen med några dagars mellanrum!

C) Jag kollar någon gång i månaden

D) Har kollat nån gång tidigare!

E) Första gången jag kollar denna blogg.


Om det skulle vara första gången du besöker bloggen, skriv gärna om du tänker besöka oss igen. Om det är något du inte gillar skriv vad.

Av kokonot - 18 december 2011 09:26

Vaknade av att brandlarmet köt idag. Not så trevligt kan man tycka. Gårdagen tycker jag blev jättelyckad med mina småkusiner. Somnade sent igår så jag förstår inte varför jag redan är vaken.


Idag tänkte jag handla julklappar efter träningen, men jag vet inte riktigt vad jag ska köpa till pappa? Några tips skulle inte skada.

MVH KolliE - Den snabeltandade tigern   Hoppas verkligen ni skriver några braiga ideér nu.

Av kokonot - 17 december 2011 23:03

Jag kom nyss på att det är lika i omröstningen om vem som ska bli vår gästartist. När jag bloggar runt kl.09.30 imrgon skulle det vara bra och veta veta vem som vunnit. SÅ SNÄLLA RÖSTA NÄR DU SER DETTA!!

Av kokonot - 17 december 2011 22:57

GÄÄÄÄSP! Nu ska nog jag sova lite för att orka med morgondagen, hinner inte ladda upp bilder nu så de kommer imorgon. Gästartisten denna vecka kommer vi att intervjua imorgon. Intervjun kommer framåt middagstid uppläggas på bloggen!


Godnatt alla människor! // KolliE

Av kokonot - 17 december 2011 20:18

Nomnomnom c: Så gott det kan vara!!

Presentation


Hej! Vi är 4 tjejer på ca 13 år som bloggar om vardagen, foto och lite funderingar och sånt som tillhör små tonåringars liv. Vi kallar oss KolliE, Bää, Knorrén och Janssons Frestelse här i bloggen, som kodnamn x'D

Klockan är...

Veckans blogg

         

Denna veckas blogg är..

 

 

Kommentar: 

 

Om du vill bli veckans bloggare så behöver du bara länka din blogg i en kommentar, så kollar vi. Annars utser vi ibland bloggar som vi kollat in på själva.

Omröstning

Är det här första gången du besöker vår blogg?
 Ja, blev slumpad
 Nej, har varit här några gånger förut
 Nej! Jag följer er!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Skriv gärna i gästboken!

Har Du Några Frågor Fråga På!

6 besvarade frågor

Lexikon

Detta lexikon ska ni läsa om ni inte förstår något ord. Om det är något ord som inte finns här kontakta oss :D

 

 Oxå: Också

Allt som det är iga bakom: Jag tror att ni kan lista ut det anars är det bara att kontakta oss ;D

Nåt: Något

Chilla: Ta det lungt och ha det gött.

MSH: Med Sjukliga Hälsningar!

Våra senaste mästerverk!

Vill Du Hitta Något Kolla Här

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards