KoKoNoT

Alla inlägg under december 2011

Av kokonot - 27 december 2011 21:57

Jepp nu har jag varit hemma hos KolliE och käkat tårta   *Mums* Det gick till så att jag kom hem till KolliE lagom för att dom skulle käka tårta för att fira deras kära far  Nej men jag ringde KolliE och frågade om hon ville komma upp till mig men då sa  hon att dom skulle fira KolliEs pappa och då gick jag ner istället och blev bjuden på tårta (jätte god tårta).



MvH Knorrén :D

Av kokonot - 27 december 2011 16:46

Förut lovade vi att vi skulle ladda upp lite bilder från våran lilla skogspromenad och här kommer dom ;D

       


MvH Knorrén 

Av kokonot - 27 december 2011 16:24

Usch idag har vi bara fått 1 besökare. Inte för att vi inte gillar det utan för att vi gärna vill att det ska vara fler besökare. Men ialla fall när KolliE kommer hem så ska vi ha täst bloggare (4 dagar försent, sorry).



MvH Knorrén

Av kokonot - 27 december 2011 14:31

För några dagar sedan så ... bettade (berättade, bettade är vårt ord för det!) vi att vi ... Sök bara efter Galet+?


Och då lovade vi att vi skulle skicka bilder. Så här kommer dom!

 


MvH Knorrsson Knorrén Knorrsson 

Av kokonot - 27 december 2011 12:52

Nu har jag och min käraste kollega Knorrén varit ute och fotograferat. Det var roligt!


Nyss har jag ätit upp Knorréns mammas yoghurt, hoppas hon inte blir arg. Nu har jag en liten fråga: Är det bara jag som dricker té med sugrör?


MVH KolliE

Av kokonot - 27 december 2011 12:41

Idag är det en väldigt blåsig dag. Usch, det har stormat två nätter i rad. Den lilla snön som fanns blåste bort i natt. Jag och KolliE var ute och gick i skogen och fotograferade (bilder kommer snart). När vi väl var uppe på ett berg som ligger i skogen nära oss så sa KolliE att det var väldigt farlgt att gå i skogen och man rekomenderadeatt man skulle stanna inne. Men vi var ju redan i skogen och det hade ju inte ramlat nåt träd än, så vi fortsatte.


MvH hjälten Knorrén  

Av kokonot - 26 december 2011 22:57

Nu är jag hemma från min farmors syster där jag råkade  träffa mina syslingar som råkar    bo i Spanien.

Det var kul att umgås med spaniorerna vi spelade spel, sprang omkring i källaren tills dom vuxna kom ner och sa till oss att vara tysta och tjaa vi orde lite saker som man gör när man är ung  *Suck* det är tråkigt för här i Sverige är det inte för varmt och inte för kallt för en del är det himmel riket men inte för mig. Jag vill att det ska vara så kallt att man kan åka pulka och bygga snö gubbar och jag vill oxå att det ska vara så varmt att men kan bada i så varmt vatten att man inte fryser och när man kommer upp så hinner man inte bli kall fören man blir varm.



MvH omväxlande Knorrén

Presentation


Hej! Vi är 4 tjejer på ca 13 år som bloggar om vardagen, foto och lite funderingar och sånt som tillhör små tonåringars liv. Vi kallar oss KolliE, Bää, Knorrén och Janssons Frestelse här i bloggen, som kodnamn x'D

Klockan är...

Veckans blogg

         

Denna veckas blogg är..

 

 

Kommentar: 

 

Om du vill bli veckans bloggare så behöver du bara länka din blogg i en kommentar, så kollar vi. Annars utser vi ibland bloggar som vi kollat in på själva.

Omröstning

Är det här första gången du besöker vår blogg?
 Ja, blev slumpad
 Nej, har varit här några gånger förut
 Nej! Jag följer er!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Skriv gärna i gästboken!

Har Du Några Frågor Fråga På!

6 besvarade frågor

Lexikon

Detta lexikon ska ni läsa om ni inte förstår något ord. Om det är något ord som inte finns här kontakta oss :D

 

 Oxå: Också

Allt som det är iga bakom: Jag tror att ni kan lista ut det anars är det bara att kontakta oss ;D

Nåt: Något

Chilla: Ta det lungt och ha det gött.

MSH: Med Sjukliga Hälsningar!

Våra senaste mästerverk!

Vill Du Hitta Något Kolla Här

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards