KoKoNoT

Alla inlägg under december 2011

Av kokonot - 28 december 2011 21:49

Nu ska lilla Jag gå och lägga mig..  Idag har det hänt mycke KolliEs familj har köpt en ny bil, Vi blev inlåsta i den nya bilen,Jag åt ett äpple och ... jag orkar inte räkna upp allt. Men god Natt Nu ska jag Sussa!


MvH KnOrRéN  


N

  N

    N

        :o

Av kokonot - 28 december 2011 21:10

För en liten stund sen var jag hemma hos KolliE och tittade på en film då En Kille var huverållspersonen/killen. Blir så störd på attatt det aldrig är en kvinna som är huvedrållspersorinan. Fast kanske det finns nån film ialla fall JAG FICK INTE SE KLART FILMEN! Eftersom jag var tvungen att gå hem och packa klart tills imorgon då jag ska dra upp Till Fjällen Uppåt I landet och åka skidor. Vilket kanske var hela meningen med det här inlägget Ialla fall här är en söt bild på ett får som åker skidor ;D  


MvH skidåkarn Knorrén


Ps om jag inte bloggar på ett tag är det för att vi glömde Lap Topen    

Av kokonot - 28 december 2011 17:59

Jag surfade lite på Internät och hittade dom här jätte gulliga hundvalparna GulliGulliGull.

  Kolla hur förvirrad den ser ut 

 Den har så stora gulliga ögon O_O    

 Tribbel gulligt ;D


MvH den hundvalps beroende Knorrén ;D  

Av kokonot - 28 december 2011 16:51

Jag (Knorrén) var hemma hos KolliE. Jag slumpade runt sen blev jag tillfrågad om jag ville spela TV-spelet TinTin blablabla... Men KolliEs lillebrorsor började bråka för att Honós råkada döda Allans gubbe sen började dom bråka och jag som var imällan dom fick väldigt ont i magen. Och då så fick dom gå ut. Och då började dom tävla om väm som snabbast sprang runt kvarteret vilket gav mig iden att Lördagen den 7 ska jag KolliE och samtliga av KolliEs syskon tävla (resultat kommer då).



MvH den tävlings inriktige Knorrén  



Av kokonot - 28 december 2011 13:57

Vi här på bloggen börjar nu tipsa om bloggar som vi besökt som verkar intressanta.


Dagens blogg är http://round-and-round.bloggplatsen.se/ och den handlar om en ung tvillingmamma (tror hon är 19 år) som lägger ut dösöta bilder på sina två små söner. Hon som driver bloggen verkar snäll och ger alla läsare tips och så.


MVH KolliE

Av kokonot - 28 december 2011 13:40

Jatg vaknade en kvart innnan vi skulle åka. Jag gjorde O Boy och tog med mig i bilen, eftersom jag inte hunnit äta frukost (TIDSBESPARING, NI VET!) I min stillsamma stress glömde jag de papper jag tänkt rita på under min långa färd i vår gaaaamla bil. Efter en halvtimme kom vi fram, catjing! Vi hade köpt bilen! En silvrig Wolkswagen, på svenska folkvagn, som gick som smör i en rutchkana.


Vi kom hem och lät kompisar provsitta bilen, de gillade den. Knorrén tyckte nog om de SJU  sätena. Vi är bara sex personer i vår lilla familj så nu får Knorrén plats när vi ska på semester i bilen. Nu sitter jag här och skriver detta.


MVH En Gladig KolliE

Av kokonot - 27 december 2011 22:24

Ni röstade på att vi skulle intervjua någon annan. SÅ DET GJORDE VI!! Vi har intervjuat min (KolliE) lillbror Harriold, Honós, Harry eller vad man nu kan kalla honom. Jag ger er först fakta om honom och sen kommer frågorna.


Namn: Harriold, Honós eller Harry är hans alternativa kodnamn!

Ålder: 8 Snart 9 år!

Intressen: Sport, sport, sport! Ja, det är hans liv, förutom kompisar, chips och TV Spel..


Frågor jag ställde:

C.O.D (Call Of Duty) eller Minecraft? - C.O.D Såklart!

PS2 eller XBox (360)? - Xbox 360!!

Datorspel eller TV-Spel? - TV-Spel

Jul eller påsk? Jul! Helt klart :)

Halloween eller nyår? *tänker efter* - Nyår!

Hockey eller fotboll? - Hockey

Tjejer eller kompisar? *Han blir röd i fejset* Kompisar, för tjejer kan ju vara ens vänner

Vilka gillar du bäst i fotboll, Spanien eller Italien? - Spanien!

Var skulle du helst bo? Västerbotten eller Skåne? - Aldrig i Skåne, för där är det övervämningar! Så jag tar det andra!

Gult eller rött? - Kunde du inte haft grön med också? *Jag* Du måste välja! Ingen blev svaret då.

Långben eller Kalle Anka? - Kalle Anka!


Ja, om ni undrar över nåt så är det bara att kommentera. Tipsa även gärna om vad vi kan ställa för frågor i nästa intervju, om ni orkar alltså.


MVH KolliE & Honós!

Presentation


Hej! Vi är 4 tjejer på ca 13 år som bloggar om vardagen, foto och lite funderingar och sånt som tillhör små tonåringars liv. Vi kallar oss KolliE, Bää, Knorrén och Janssons Frestelse här i bloggen, som kodnamn x'D

Klockan är...

Veckans blogg

         

Denna veckas blogg är..

 

 

Kommentar: 

 

Om du vill bli veckans bloggare så behöver du bara länka din blogg i en kommentar, så kollar vi. Annars utser vi ibland bloggar som vi kollat in på själva.

Omröstning

Är det här första gången du besöker vår blogg?
 Ja, blev slumpad
 Nej, har varit här några gånger förut
 Nej! Jag följer er!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Skriv gärna i gästboken!

Har Du Några Frågor Fråga På!

6 besvarade frågor

Lexikon

Detta lexikon ska ni läsa om ni inte förstår något ord. Om det är något ord som inte finns här kontakta oss :D

 

 Oxå: Också

Allt som det är iga bakom: Jag tror att ni kan lista ut det anars är det bara att kontakta oss ;D

Nåt: Något

Chilla: Ta det lungt och ha det gött.

MSH: Med Sjukliga Hälsningar!

Våra senaste mästerverk!

Vill Du Hitta Något Kolla Här

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards